בודקי תוכנה ללא ניסיון ללא רקע בתחום

שיתוף לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

בדיקת תוכנה היא תהליך של הבטחת התוכנה כך שתפעל כפי שתוכננה. לא מדובר רק בניסיון לאתר באגים בתוכנה ולתקן אותם אלא בהבנה עמוקה במה צריך להיבדק וכיצד זה ישפיע על התוצאה של המוצר.

חיפוש עבודה של בודקי תוכנה עם או בלי ניסיון

פער הניסיון בין בודקים ללא ניסיון לבין בעלי ניסיון של כמה שנים הצטמצם עם הזמן. עם זאת, בגלל אילוצי משאבים, חברות לא יכולות לשכור מספיק אנשי מקצוע עם רקע מסוג זה, לכן הם מעדיפים מועמדים עם הכשרה לבדיקות תוכנה.

עם הביקוש הגובר לבדיקות תוכנה, חברות מבינות שהן צריכות לשכור בודקי תוכנה עם יותר מסתם יצירתיות. לדוגמה, על מנת לבנות מוצר שניתן להרחבה יותר, חברות דורשות מומחיות של בודקי תוכנה שיש להם ניסיון בביג דאטה ואופטימיזציה של ביצועים.

בודקי תוכנה ללא ניסיון ללא רקע בתחום

הדבר החשוב ביותר בעת פיתוח תוכנה הוא שמישהו יבדוק אותה. אבל אדם זה צריך להיות בעל הכישורים, הניסיון והידע בתחום, דבר שיכול להיות קשה למצוא.

זה לא פשוט לחברות או ארגונים שמחפשים בודקי תוכנה ללא ניסיון וללא רקע בתחום. או שהם מגייסים עובדים מהשוק הפתוח שאולי אין להם שום ידע על מה שהם בודקים או מגייסים מחברות אחרות שאולי לא יוכלו לתת להם את מקומם הקבוע.

ירושלים עיר סטארטאפ בהתהוות

אותו מצב קורה עם ירושלים. עיר מלאה בסטארטאפים, יש בה מחסור בעובדים עם ניסיון מקצועי בתחומים ספציפיים כמו עיצוב UX או עיצוב גרפי. התוצאה של המחסור הללו היא הצורך לגייס עובדים חסרי הכשרה, כמו בודק תוכנה ללא ניסיון בירושלים, שאין לו ידע רקע כיצד לבנות אפליקציה או אתר ללא פגמים גדולים.

אז איך נוכל להתמודד עם המצב הזה? פתרון אחד יהיה להכשיר את המתגייסים הללו לעבודה, וזה לא אידיאלי מכיוון שלוקח זמן וכסף לפתח מיומנויות יסוד בתוך ארגון

פתרון יכול להיות גם העסקת בודקי תוכנה ללא ניסיון וללא רקע בתחום אך ניסיון בעולם האמיתי וכן הוספת תוכניות הסמכה מיוחדות לתכנית הלימודים שלהם, כמו מה שמספקות אוניברסיטאות מקוונות.

מחפשים עבודה מעניינת ומספקת בתור בודקי תוכנה ללא ניסיון ללא רקע בתחום או בתור בודק תוכנה ללא ניסיון בירושלים?

צוות עובדים בקליק זמין לרשותכם בכל שאלה, בעיה או התלבטות. צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

מאמרים נוספים
מפת אתר
שומרים על קשר
התחברות לאתר
הרשמה לעובדים בקליק
כמה קליקים ויש לכם חשבון!
על מנת להגיש קו"ח למשרה יש להרשם / להתחבר לאתר