דרושים עבודה מועדפת

שיתוף לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

עכשיו אחרי שהשלמתם את חובתכם וסיימתם את השירות הצבאי- הגיע הזמן שתשתלבו גם בשוק העבודה. כיום הצבא פותח בפניכם את האפשרות של עבודה מועדפת שמאפשרת לכם לעבוד גם ללא ניסיון ובלי רקע מתאים במגוון סוגים שונים של עבודות קלילות. תוכלו למצוא מגוון רחב של מודעות דרושים עבודה מועדפת בכל רחבי הארץ ולבחור באופציה המתאימה לכם ביותר.

מדוע כדאי לכם לבחור באופציה של עבודה מועדפת

אחרי השחרור הדבר היחידי שבטח תרצו זה לבלות ולהנות מהחיים. האפשרות של עבודה מועדפת מאפשרת לכם למצוא עבודה קלילה שאפשר גם להנות ממנה וגם להרוויח על הדרך כדי לממן את ההנאות האחרות שלכם. תוכלו למצוא מגוון משרות עבודה מועדפת במגוון מקומות עבודה שונים שמעבר למשכורת יכולים להזניק אתכם קדימה. חשוב לציין, שעבודה מועדפת מתאימה לחיילים משוחררים בשנה הראשונה לאחר השיחרור. בהשלמת תקופת עבודה של כשישה חודשים במשרה מלאה תזכו גם למענק של כ-9,750 ש"ח.

על אפשרויות העבודה השונות הזמינות עבורכם

ישנם כמה מקצועות ספציפיים המוגדרים כנדרשים שעבודה בהם מעניקה זכאות לקבלת המענק. דרושים לעבודה מועדפת עובדים בקנה מידה רחב במגוון סוגי עבודות שונות היכולות להתאים למחפשי עבודה עם יכולות וכישורים שונים. כך למשל, חובבי הטבע מבינכם יוכלו למצוא עבודה מועדפת בחקלאות ולעבוד בחממות או בשדות. כמו כן, ניתן לעבוד בעבודות קלילות כמו עבודות מלצרות, עבודות בבית מלון או בעבודות אבטחה ושמירה לבעלי הרקע המתאים וכן לעבוד במקומות כמו מוסכים, מפעלים, מחסנים ועוד. בנוסף, אם אתם מעוניינים להשתלב בעבודות של עזרה לזולת תוכלו לטפל ולסייע לבעלי מוגבלות ולהשתלב בעבודה בבתי חולים סיועדיים או במעוני יום.

מגוון משרות עבודה מועדפת בשלל תחומים וסיוע במציאת עבודה

זה לא תמיד פשוט למצוא עבודה ובמיוחד בשנה הראשונה לאחר השיחרור. דרך האתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מודעות דרושים עבודה מועדפת ולמצוא שלל משרות עבודה מועדפת במגוון תחומים. ניתן למצוא עבודה מועדפת בחקלאות, מלצרות, מכונאות ובכל תחום שהוא. אם נתקלתם בקושי ולא הצלחתם למצוא את המשרה הנכונה עבורכם אנו נשמח לעמוד לשירותיכם ולתת לכם הצעות עבודה שתפורות בדיוק לכם. כל מה שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם עם כמה הצעות עבודה שיכולות להתאים

מאמרים נוספים
מפת אתר
שומרים על קשר
התחברות לאתר
הרשמה לעובדים בקליק
כמה קליקים ויש לכם חשבון!
על מנת להגיש קו"ח למשרה יש להרשם / להתחבר לאתר