דרוש האקר

שיתוף לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אוהבים את עולם הסייבר? רוצים להפוך את התחביב למקצוע?

חברות בתחומים רבים כגון התחומים הפיננסי, הביטוח וה-DATA זקוקים לאבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר. על מנת לוודא כי הנתונים והמידע של החברה מאובטחים באופן מלא, יש צורך בביצוע מבדקי חדירה למערכות השונות. המבדקים הללו נקראים באנגלית Penetration Testing ונחשבים לבעלי משמעות רבה למניעת פריצות והתקפות סייבר על מערכות מידע שונות. משרות דרוש האקר הן משרות ייחודיות המיועדות לטובים ביותר בתחום התקפות סייבר ומביאים איתם ידע וניסיון באיתור פרצות במערכות טכנולוגיות. גם אם עשיתם את זה עד היום כתחביב, תדעו שיש לכם כלי מקצועי מבוקש ביותר העומד בגבול שכר גבוה בתחום ההיי טק.

אילו משרות האקר אפשר למצוא?

משרות האקר רלוונטיות ברוב המקרים למי שכבר התנסה בעבודה עם מבדקי חדירה למערכות WEB ו-MOBILE ומכיר את שפות הקוד הבסיסיות לעבודת תכנות כמו JavaNet ושפת Javascript. בדרך כלל המשרות הללו אינן דורשות הסמכה על תוכנות מסוימות או תואר ראשון במדעי המחשב או הנדסת תעשייה וניהול, אך הן דורשות יצירתיות רבה והבנה מעמיקה באיתור חשיפות של תוכנות שונות הבנויות על שפות התכנות המובילות כיום.

משרות חמות בתחום בדיקות חדירה

תחום הסייבר בישראל נחשב לאחד מתחומי ההיי טק הצומחים ביותר עם עשרות חברות חדשות בתחום המוקמות בכל שנה. החשש מפגיעה במערכות מידע של בנקים, חברות פרטיות וממשלתיות וארגונים ברחבי הארץ, מחייב שימוש במערכות סייבר מתקדמות וביצוע בדיקות חדירה למציאת פרצות וטיפולם. פרצות אבטחת מידע יכולות לגרום לנזק של מיליוני שקלים לחברות המחזיקות מידע רב על לקוחות וגורמים עסקיים כמו חברות ביטוח, חברות אשראי ובנקים. אם יש לכם ניסיון כהאקרים גם אם זה נעשה באופן פרטי בבית, יתכן והמשרה הבאה שלכם נמצאת כבר עכשיו כאן במאגר המשרות באתר.

דרוש האקר למשרות בתחום הסייבר

למציאת מודעת דרוש האקר המתאימה לידע ולניסיון שלכם בתחום, כנסו עכשיו להרשמה לפורטל עובדים בקליק והכניסו את קובץ קורות החיים שלכם למערכת האתר. ברגע שתסיימו את הרישום לאתר, תוכלו לקבל גישה למשרות החמות ביותר בתחום הסייבר מהחברות הגדולות והמובילות בישראל. האתר עובדים בקליק מנגיש לכם משרות חדשות בכל יום במגוון תחומים ותוכלו למצוא את המשרה הבאה שלכם מהמאגר העצום הנמצא כאן באתר.

מאמרים נוספים
מפת אתר
שומרים על קשר
התחברות לאתר
הרשמה לעובדים בקליק
כמה קליקים ויש לכם חשבון!
על מנת להגיש קו"ח למשרה יש להרשם / להתחבר לאתר