דרושים בוגרי קורס qa

שיתוף לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

סיימתם קורס QA? מחפשים עבודה בתחום?

תחום ה-QA הוא הבסיס לפיתוח מוצרים טכנולוגיים והוא נדרש היום יותר מתמיד בגלל התחרות הגדולה בין מחלקות הפיתוח של חברות וארגונים בישראל. ללא עבודת ה-QA לא ניתן להוציא מוצר טכנולוגי לשוק ולכן מחלקות ה-QA בכל חברה וארגון תופסות חלק מהותי בשלבי פיתוח מוצר טכנולוגי חדש. מודעות דרושים בוגרי קורס qa מתייחסים לבעלי ניסיון בתחום או ללא ניסיון בתחום, כאשר בקורסי ה-QA המתקיימים היום באקדמיות השונות ניתן לקבל ניסיון באמצעות עבודה מעשית כחלק מהקורס הלימודי.

משרות חמות של מפתח אוטומציה qa

אם שאלתם את עצמכם למה ברוב מודעות הנוגעות לתחום ה-QA מופיעה המילה אוטומציה, כדאי שתדעו שזהו התחום החם ביותר כיום במחלקות ה-QA בחברות וארגונים. מפתח אוטומציה qa מבצע עבודות פיתוח מוצר למרות שהוא נמצא במחלקת הבדיקות. המוצר שהוא מפתח מטרתו לבצע בדיקות חוזרות ונשנות של מוצרים טכנולוגיים בפיתוח ללא צורך בבדיקות ידניות. בעבר הלא רחוק, רוב הבדיקות של מוצרים טכנולוגיים התבצעו ידנית ולקחו זמן רב והשקעה רבה של מחלקת ה-QA. כיום, ניתן לקצר את תהליך הבדיקות באמצעות פלטפורמות ייעודיות לפיתוח אוטומציה בבדיקות עם אפשרות לבצע בדיקות אוטומטיות למספר גדול של שורות קוד בצורה קלה ומהירה יותר.

מציאת משרת QA באזור המגורים שלכם

בחיפוש אחר משרת ה-QA הראשונה שלכם, חשוב שתמצאו משרה אשר תהיה קרובה לאזור המגורים שלכם, או עם נגישות טובה ונוחה לתחבורה ציבורית כמו אוטובוסים ורכבת. משרות QA בדרך כלל דורשות שעות עבודה מרובות עם אפשרות לעשות שעות עבודה נוספות, אך הן מתגמלות בהתאם ונמצאות בגבול השכר מעל הממוצע במשק כבר שנים רבות. משרת ה-QA הראשונה שלכם יכולה להיות בסיס לקריירה ענפה בתחום ההיי טק עם אפשרויות רבות להתפתח בתוך המחלקה שלכם ואף למחלקות אחרות בחברה.

דרושים בוגרי קורס qa למשרות בכל הארץ

לשליחת קורות חיים למודעות דרושים בוגרי קורס qa, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להירשם לפורטל עובדים בקליק הנחשב לפורטל המקצועי ביותר למשרות בתחום המחשבים. ההרשמה היא קלה ופשוטה מאוד ולאחריה תוכלו לשלוח קורות חיים למספר משרות QA במקביל בקליק אחד ולפתוח בפניכם אפשרויות רבות למציאת עבודה בתחום בדיקות תוכנה.

מאמרים נוספים
מפת אתר
שומרים על קשר
התחברות לאתר
הרשמה לעובדים בקליק
כמה קליקים ויש לכם חשבון!
על מנת להגיש קו"ח למשרה יש להרשם / להתחבר לאתר