דרושים בכירים לוגיסטיקה

שיתוף לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

תעשיית הלוגיסטיקה היא חלק גדול מהכלכלה העולמית. חשוב לדעת שהוא הולך וגדל מאז תום מלחמת העולם השנייה. ענף הלוגיסטיקה הוא גם אחד מהענפים הצומחים ביותר בעולם, עם קצב צמיחה שנתי העולה על 10%.

עבודה בתחום הלוגיסטיקה מורכבת משלושה מגזרים עיקריים: הובלה, אחסנה והפצה וניהול שרשרת אספקה. שלושת המגזרים הללו מציעים הזדמנויות רבות ושונות לאנשים לעבוד בתחום זה. ישנן משרות רבות ושונות במגזרים אלו, כגון נהגי משאיות, מנהלי מחסנים ומפקחי הפצה.

תחום הרכש והלוגיסטיקה

כיום ברוב החברות הגדולות, ארגונים שונים ובתי עסק בתחומים מגוונים יש צורך בצוות לוגיסטי ולכן ישנן משרות דרושים בכירים לוגיסטיקה רבות.
היצע משרות לוגיסטיקה הוא רחב וניתן למצוא משרות כמו מנהל לוגיסטי, מנהל מחסן, מנהל מלאי, תפעול, רכש ועוד.
בחברות רבות דרושים קניין רכש האחראי על שרשרת האספקה של מוצרי החברה ללקוחות השונים וכן מבצע רכישות של חומרי גלם ושירותים עבור הארגון אליו הוא משויך.
משרות דרושים לוגיסטיקה ורכש מוצעות בכל רחבי הארץ ומתאימות לצעירים ומבוגרים, גברים ונשים, זאת בהתאם לדרישות הנדרשות לכל תפקיד ותפקיד.
במודעות דרושים בכירים בלוגיסטיקה ניתן לראות כי הדרישות הן בעיקרן תואר בתחום הלוגיסטיקה או בתחום דומה וניסיון של כמה שנים בתחום.

במה עוסקים בכירים בתחום הלוגיסטיקה

מנהל לוגיסטיקה בכיר אחראי על ניהול שרשרת האספקה ​​של החברה. הם עובדים עם כל רמות ההנהלה כדי לפתח וליישם אסטרטגיות שישפרו את היעילות, יפחיתו עלויות ויגדילו את שירות הלקוחות. לעתים קרובות הם מעורבים בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים וכן במשא ומתן עם ספקים.

ניתן למצוא מנהלי לוגיסטיקה בכירים בסוגים רבים ושונים של ארגונים, כולל קמעונאי מזון, חברות ייצור, חברות תחבורה וחנויות קמעונאיות. לאנשי מקצוע אלו תחומי אחריות רבים אך כולם כוללים פיתוח אסטרטגיה לשרשרת האספקה ​​של החברה והטמעתה כך שתהיה יעילה וחסכונית.

בנוסף, הם אחראים על מצוינות תפעולית וניהול סיכונים. הם עשויים גם לנהל צוות של מנהלים ואנשי מקצוע שאחראים לניהול היבטים ספציפיים של שרשרת האספקה ​​כגון הובלה, אחסנה, בקרת מלאי ושירות לקוחות.

תהליך הגיוס בתחום הלוגיסטיקה

תהליך הגיוס בתחום הלוגיסטיקה הוא חלק חשוב מאוד בעסק. חברות לוגיסטיקה צריכות לגייס עובדים ממקורות שונים על מנת לקבל את המועמדים הטובים ביותר עבור משרותיהם הפנויות. לסוכנויות גיוס יש תפקיד חשוב בתהליך זה והן עובדות עם חברות לוגיסטיקה כדי לעזור להן למצוא את המועמדים המתאימים לתפקידן. למשרדי הגיוס יש ניסיון רב, מה שאומר שהם יודעים מה הכישורים הדרושים לכל משרה פנויה ואיזה מועמדים יתאימו לה ביותר.

הענף עבר שינוי תדמית ענק בשנים האחרונות וכיום הוא אחד המבוקשים, הן מבחינת סטודנטים לתואר והן מבחינת דורשי עבודה בתחום הלוגיסטיקה הרוצים לעסוק בתחום במגוון תפקידים. 

תחום הרכש והלוגיסטיקה הוא אחד מעמודי התווך של כל חברה, בין אם מדובר בחברה הפועלת בישראל בלבד ובין אם כזו העוסקת בשיתופי פעולה בינלאומיים.
מטרת איוש משרות לוגיסטיקה היא לבנות צוות עובדים האחראי על כל הפן הלוגיסטי של החברה, בין אם ייצוא ובין אם ייבוא של מוצרים.
זה לא סוד שניהול נכון של אגף הלוגיסטיקה בעסק משליך רבות על התנהלות תקינה ויעילה בשרשרת האספקה ולכן דרושים בכירים לוגיסטיקה שיובילו את התחום בצורה מיטבית.

תפקידי דרושים בכירים בלוגיסטיקה

כשמדובר על משרות דרושים בכירים לוגיסטיקה ישנן כמה דרישות סף, למרות שהדרישות משתנות בהתאם לסוג הארגון.
ניסיון וותק בתחום של כמה שנים הם אחד היתרונות שיכולים להועיל למי שפונה למודעת דרושים לוגיסטיקה ורכש.
בנוסף, התמצאות וניסיון בעבודה על תוכנות כמו אופיס ומערכת פריוריטי המזוהה עם תחום הלוגיסטיקה הן גם דרישות במודעות דרושים קניין רכש המועמדים לתפקידים השונים.
מי שמועמדים לתפקידים בכירים בלוגיסטיקה, צריכים בנוסף לתואר אקדמי וניסיון להיות בעלי יכולת לנהל עובדים תוך הצבת יעדים וניהול נכון ויעיל של הזמן.

משרות בכירים בלוגיסטיקה

ככל שחברות רבות יותר החלו לבצע מיקור חוץ של הצרכים הלוגיסטיים שלהן, יש צורך גובר וגובר במשרות בכירים בלוגיסטיקה. לוגיסטיקאים בכירים מופקדים לרוב לפקח על מספר היבטים של התהליך הלוגיסטי, כגון הובלה, אחסנה, הפצה וניהול מלאי. לאנשי מקצוע אלה יש בדרך כלל לפחות 10 שנות ניסיון בתחומם או תואר מתקדם בניהול עסקים או שרשרת אספקה.

מוצאים עבודה בתחום הלוגיסטיקה בקליק

אז איך מוצאים מודעות דרושים קניין רכש שיתאימו במדויק למה שאתם מחפשים? היום זה פשוט וקל.
פורטל עובדים בקליק מציע מגוון משרות לוגיסטיקה בהתאמה אישית לכל מועמד תוך ליווי אישי ושירות אדיב.
אנו מבינים כי תהליך חיפוש העבודה יכול להיות מתיש ומייאש ולכן הקמנו פורטל בו תוכלו למצוא מגוון משרות בתחומים שונים המתאימים לכל אחד.
אם אתם בעלי ידע וניסיון ומחפשים משרות דרושים בכירים לוגיסטיקה- הגעתם למקום הנכון!
לפרטים נוספים אודות המשרות בכירים בלוגיסטיקה שאנו מציעים אנא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

המאמר פונה לשני המינים

דרושים בכירים לוגיסטיקה
מאמרים נוספים
מפת אתר
שומרים על קשר
התחברות לאתר
הרשמה לעובדים בקליק
כמה קליקים ויש לכם חשבון!
על מנת להגיש קו"ח למשרה יש להרשם / להתחבר לאתר