עובדים לבדיקות קורונה

שיתוף לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מאז שהתפשטה מגפת הקורונה בסוף 2019 העולם כולו השתנה במובנים רבים וההשפעה ניכרת עד היום, במיוחד בעולם התעסוקה. עבודות רבות נעשו פחות רלוונטיות והמוני אנשים מצאו עצמם בחופשה ללא תשלום או מחוסרי עבודה. מנגד, משרות אחרות נעשו מבוקשות יותר וגם נפתחו אופציות תעסוקתיות חדשות. שוק העבודה עבר תהפוכות רבות ולמעשה גם היום המגפה משפיעה. למרות שהיו תקופות של עלייה וירידה בתחלואה, המגפה עוד נמשכת ולפיכך עדיין קיים ביקוש למשרות כמו עובדים לבדיקות קורונה, עובדי מעבדה, מחסנים ועוד. אם אחת מהמשרות הללו רלוונטית עבורכם, אז פורטל עובדים בקליק היא אפשרות מצוינת עבורכם למצוא את התפקיד הבא שלכם. אצלנו תמצאו הצעות עבודה כמו עובדים לבדיקות קורונה, דרושים עובדי מעבדה קורונה, דרושים מחסני קורונה ועוד. 

ביקוש גבוה למשרות עובדים לבדיקות קורונה 

בדיקות קורונה מהוות עדיין חלק משמעותי מהמלחמה בנגיף. בדיקות אלו לא רק מאפשרות לאבחן במהירות ולפיכך גם לטפל במהירות בתסמינים ולהעלות את סיכויי החלמה, אלא הן גם חשובות למעקב אחר התפתחות הנגיף והתפשטותו באוכלוסייה. לכן, למרות שחלפו יותר משנתיים מאז שהמגפה פרצה, עדיין קיים ביקוש גבוה לדוגמים, כלומר עובדים לבדיקות קורונה שייקחו דגימות מאנשים שחושדים כי נדבקו בנגיף. משרה נוספת שנעשתה מבוקשת במיוחד היא של מחסנים, במיוחד כשעלה צורך לחסן המון אנשים בטווח זמן קצר. עובדים בקליק הוא פורטל חינמי למציאת עבודה עם לוח משרות שמתעדכן מדי יום, כולל משרות דרושים מחסני קורונה ועוד. 

דרושים עובדי מעבדה קורונה 

אחד התפקידים שנעשו מבוקשים עם התפרצות הקורונה, הוא למעשה בצד השני של בדיקות קורונה – עובדי מעבדה. עבודה במעבדת קורונה היא משימה לא פשוטה, שמצריכה ערנות, דייקנות ומהירות. אל המעבדה מגיעות דגימות שנאספו על ידי דוגמים מוסמכים, אותן יש לבדוק בקפדנות כדי לוודא אם קיימת נוכחות של נגיף הקורונה. עובדי מעבדה הם חלק בלתי נפרד ממערך בדיקות הקורונה בקהילה. מחפשים עבודה בתור עובדי מעבדה? התפקיד הבא שלכם נמצא במרחק לחיצה. תוכלו לעיין בלוח המשרות שלנו או ליצור עמנו קשר ונשמח לתת לכם תמיכה וליווי עד שתמצאו את המקום בשבילכם. תוכלו לעשות את החיפוש לפי קריטריונים שחשובים לכם, כולל היקף משרה ועוד. 

מאמרים נוספים
מפת אתר
שומרים על קשר
התחברות לאתר
הרשמה לעובדים בקליק
כמה קליקים ויש לכם חשבון!
על מנת להגיש קו"ח למשרה יש להרשם / להתחבר לאתר