משרות qa לסטודנטים

שיתוף לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

משרות qa לסטודנטים – הכניסה שלכם להייטק 

ענף ההייטק הוא אחת התעשיות המשגשגות ביותר בשנים האחרונות. מדובר בתחום שרק הולך ומתפתח ומהווה חלק חשוב ומשמעותי מהמשק הישראלי. לפיכך, חברות הייטק רבות מחפשות יותר עובדים ומגייסות במגוון רחב של תפקידים. אחת המשרות שתמיד מבוקשות במיוחד בתחום ההייטק היא משרות QA חומרה. QA הוא ראשי תיבות של Quality Assurance והוא למעשה תפקיד שמתמקד בהבטחת איכות. אנשי QA, המכונים גם בודקי תוכנה אחראיים על ביצוע בדיקות שונות למוצר של החברה (לרוב מדובר בתוכנה), במטרה לוודא שהתוכנה שמגיעה ללקוח עובדת בצורה הטובה והאיכותית ביותר. אם אתם מחפשים משרות qa לסטודנטים, או דרושים qa ירושלים, אצלנו בעובדים בקליק תמצאו מבחר רחב של עבודות בתחום בלחיצת כפתור.  

משרות qa – למי זה יכול להתאים? 

מתלבטים לגבי משרות qa חומרה ולא בטוחים אם זה יתאים לכם? חשוב להדגיש כי מדובר בתפקיד הדורש מכם יכולות טכניות, כמו גם חשיבה אנליטית ויצירתית. נוסף על כך, נדרשת דקדקנות ויכולת לשים לב לפרטים הקטנים, תכונות הכרחיות כשמדובר במשרה שמטרתה זיהוי תקלות ופגמים, גם כאלה שקשים לאיתור. מבחינה טכנית, לא מעט משרות בתחום זה דורשות לעבוד עם מסדי נתונים וחלקן דורשות לדעת גם שפות מחשב ותכנות כמו SQL ופייתון. ולא פחות מכל אלה: נדרשת יכולת עבודת צוות ויחסי אנוש, כיוון שאתם תעבדו בשיתוף פעולה עם גורמים שונים בחברה, בין היתר עם מנהלי מוצר.  

משרות qa לסטודנטים 

משרת qa יכולה להתאים כתפקיד התחלתי בהייטק ולכן לא מעט סטודנטים למדעי המחשב מחפשים משרות qa לסטודנטים. אך תחום ה-QA הוא מגוון במיוחד, כך שניתן למצוא גם משרות qa ללא ניסיון, אם אתם למשל בוגרי תואר או אחרי קורס QA ומחפשים את העבודה הראשונה שלכם בתחום. כמו כן, ישנן חברות שמספקות הכשרות משלהן, במיוחד בתחום ה-QA הידני, כך שזו עוד סיבה לכך שניתן למצוא משרות qa ללא ניסיון. מחפשים משרות qa לסטודנטים? מעוניינים במודעות דרושים qa ירושלים? בפורטל החינמי של עובדים בקליק תוכלו למצוא את כל מה שאתם מחפשים ויותר. צריכים עזרה בחיפוש? צרו עמנו קשר ונשמח ללוות אתכם עד שתמצאו את התפקיד המתאים ביותר עבורכם.  

מאמרים נוספים
מפת אתר
שומרים על קשר
התחברות לאתר
הרשמה לעובדים בקליק
כמה קליקים ויש לכם חשבון!
על מנת להגיש קו"ח למשרה יש להרשם / להתחבר לאתר