משרות רוקחים ופארמה

שיתוף לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

סיימתם את הלימודים ואת תקופת ההתמחות וכעת אתם מחפשים להשתלב בתור רוקחים? אתם רוקחים מנוסים שמחפשים את האתגר הבא שלהם בתחום? המגוון של משרות רוקחים ופארמה הוא רחב והיום רוקחים ורוקחות יכולים להשתלב במשרות שונות, מבתי מרקחת, דרך בתי חולים ועד להייטק רפואי. פורטל עובדים בקליק כאן כדי לעזור לכם לפתח את הקריירה שלכם ולקחת אותה צעד קדימה בקלות ובמהירות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על משרות רוקחים ופארמה. 

משרות רוקחים שונות 

רוקחים הם חלק בלתי נפרד ממערכת הבריאות והם יכולים להשתלב בה ולתרום לקהילה במגוון רחב של דרכים. רוקחים יכולים לבחור כיוונים שונים ומעניינים לקריירה שלהם, בהתאם לסוג ההכשרה שלהם. בין התפקידים שרוקחים יכולים למלא, ניתן למנות רוקחות קלינית, המאפשרת לעבוד בבתי חולים בצמוד למטופלים מאושפזים כחלק מהצוות הרפואי. אופציה נוספת היא רוקחות תעשייתית, המאפשרת לרוקחים להשתלב בחברות תרופות, בתפקידי ייעוץ, פיתוח וייצור תרופות. ישנם רוקחים הבוחרים להשתלב בבתי מרקחת פרטיים או בקופות חולים ובבתי חולים ובכך להתמקד בשירות לקהילה, מתן תרופות, כמו גם מידע וייעוץ לגביהן. כמו כן, בשנים האחרונות עלתה אפשרות נוספת של השתלבות בתעשיית ההייטק הרפואי או ביוטק וישנן יותר משרות רוקחים ופארמה גם בתחומים אלה.  

דרושים רוקחים קנאביס 

תחום הקנאביס הרפואי התפתח באופן משמעותי בתקופה האחרונה ובהתאם לכך עלה גם הביקוש לאנשי מקצוע בעלי הכשרה מתאימה בנושא, כולל רופאים וגם רוקחים עם רישיון הנפקת קנאביס רפואי. היום עולם הרפואה מבין יותר את ההשפעות החיוביות שיש לקנאביס רפואי על מטופלים הסובלים ממחלות שונות, במיוחד אלו הסובלים מכאבים כרוניים שלא מגיבים לטיפולים ולתרופות קונבנציונליות. לפיכך ניתן לשער שתחום זה רק ימשיך לגדול ובעתיד נראה אף יותר מודעות דרושים רוקחים קנאביס. רוקחים בעלי רישיון הנפקת קנאביס רפואי? תוכלו לחפש משרות מתאימות לכם מבין המבחר הרחב של המשרות המוצעות בפורטל החינמי שלנו. מחפשים משרות רוקחים? עכשיו אתם יכולים למצוא משרות רוקחים ופארמה בקלות. עובדים בקליק הוא פורטל הצעות עבודה אונליין שמרכז עבורכם את כל המשרות הרלוונטיות לתחום שלכם במקום אחד. אתם לא צריכים להיות לבד בתהליך, צרו עמנו קשר ונשמח ללוות אתכם בחיפוש התפקיד הבא. 

מאמרים נוספים
מפת אתר
שומרים על קשר
התחברות לאתר
הרשמה לעובדים בקליק
כמה קליקים ויש לכם חשבון!
על מנת להגיש קו"ח למשרה יש להרשם / להתחבר לאתר