דרושים בתחום התקשורת והמדיה

שיתוף לחברים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

מחפשים עבודה בתחום התקשורת והמדיה? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

תחום התקשורת והמדיה הוא אחד התחומים הדינמיים ביותר ואם בעבר הוא היה כולל את הרדיו, הטלוויזיה והעיתונות הכתובה, היום הוא כולל אין ספור ערוצי תקשורת ורשתות. אם אתם מעוניינים במשרות דרושים בתחום התקשורת והמדיה, אתם יכולים לבחור בהתמחויות שונות הכוללות גם ניהול מידע ותוכן ברשתות החברתיות או להיכנס לעולמות ההפקה והקריאייטיב. אם יש לכם תואר בתקשורת או שאתם מעוניינים להיכנס לתחום דרך משרות ג'וניור, זה הזמן שלכם לשלוח קורות חיים למשרות העדכניות ביותר המופיעות באתר.

חיפוש עבודה במדיה החברתית

אם שמעתם על משרות הסושיאל הפופולריות היום, תוכלו למצוא אותן בעבודה במדיה החברתית כאשר העבודה משלבת מגוון רחב של כישורים כמו כתיבת תוכן, שיווק, הקמת קמפיינים ממומנים, עיצוב גרפי וניהול דפי פייסבוק ואינסטגרם. כל בית עסק וכל חברה כיום זקוקים לאנשים שיובילו אותם ברשתות החברתיות לצורך יחסי ציבור, שיווק ומוניטין של המותגים שלהם. הדרך לעשות זאת היא באמצעות סרטונים ויראליים, יצירת תוכן, העלאת תכנים לרשתות החברתיות, קידום מוצרים, ניהול קבוצות ופורומים בווטסאפ ובפייסבוק וניהול מועדוני לקוחות בתפוצה עם מיילים וניוזלטרים.

דרוש מעצב גרפי ג'וניור לחברות ועסקים

עיצוב גרפי הוא חלק חשוב כיום משיווק דיגיטלי ויחסי ציבור לבתי עסק וחברות ממגוון תחומי עיסוק. אם אתם בתחילת דרככם בתחום העיצוב הגרפי, יש לכם אפשרות לפנות למשרת דרוש מעצב גרפי ג'וניור כאן בפורטל עובדים בקליק. פורטל עובדים בקליק הוא האתר המוביל כיום בישראל למשרות בתחום התקשורת והמדיה והוא כולל משרות מגוונות בתחום של חברות ובתי עסק מאיזורים נרחבים בארץ. הפורטל חוסך לכם זמן יקר בחיפוש משרות ומאפשר לכם גישה למשרות החמות ביותר הקיימות היום בתחום המדיה והתקשורת הדיגיטלית והכתובה באיזורים שונים בארץ.

משרות דרושים בתחום התקשורת והמדיה

למציאת משרות דרושים בתחום התקשורת והמדיה, כנסו להרשמה לפורטל עובדים בקליק כאן באתר ומלאו את הפרטים האישיים שלכם. לאחר ההרשמה המהירה, תוכלו לשלוח את הקורות חיים שלכם כבר עכשיו למשרות מגוונות בתחום המדיה והתקשורת. פורטל עובדים בקליק כולל מאגר משרות איכותי ביותר עם מגוון רחב של משרות בתחום הסושיאל, התקשורת, הטלוויזיה והתחום הדיגיטלי בפרט.

מאמרים נוספים
מפת אתר
שומרים על קשר
התחברות לאתר
הרשמה לעובדים בקליק
כמה קליקים ויש לכם חשבון!
על מנת להגיש קו"ח למשרה יש להרשם / להתחבר לאתר